Obhájené disertační práce (DKJ)

Disertační práce z oboru Didaktika konkrétního jazyka
obhájené od roku 2012

 

Jméno doktoranda Rok obhajoby Téma disertační práce Jméno školitele
Tůma, František 2012 Developing communicative competence through online discussion tasks: computer mediated communication and the skill of writing
Píšová, Michaela
Uličná, Klára 2012 Interkulturní komunikační kompetence. Rozvoj interkulturní komunikační kompetence studentů učitelství anglického jazyka
Píšová, Michaela
Hubáčková, Šárka 2013 Využití moderních komunikačních technologií ve výuce cizího jazyka
Semrádová, Ilona
Bahenská, Adéla 2014 Překlad ve výuce odborné angličtiny pro nefilology
Králová, Jana
Dvořák, Petr 2014 Sociální dovednosti učitelů angličtiny v edukačních interakcích na středních školách
Gillernová, Ilona
Fejfarová, Pavla 2014 Dramatická výchova ve výuce anglického jazyka
Kasíková, Hana
Kučírková, Lenka 2014 Výuka odbornému anglickému jazyku se zřetelem na využití e-learningu
Mothejzíková, Jarmila
Machová, Pavla 2014 Metodika výuky angličtiny u studentů se sluchovým postižením
Mánek, Bohuslav
Prošková, Alena 2014 Francouzský jazyk v českém výukovém prostředí v letech 1847–1948
Radimská, Jitka
Vraštilová, Olga 2014 Využití dětské literatury při výuce angličtiny na základní škole
Mánek, Bohuslav
Ždímalová, Hana 2014 The Pre-listening Stage in L2 Listening Instruction to A2 – B1 Adult Learners.
Mothejzíková, Jarmila
Gráf, Tomáš 2015 Accuracy and fluency in the speech of the advanced learner of English Klégr, Aleš
Adamus, Richard 2016 Výuka všeobecně vzdělávacích předmětů prostřednictvím cizího jazyka jako komunikačního prostředku
Gillernová, Ilona
Bryndová, Marcela 2016 Učebnice španělského jazyka: hodnocení na pozadí SERR
Králová, Jana
Koutská, Iva 2016 Specifické aspekty výuky cizích jazyků u seniorů / účastníků univerzity třetího věku
Zajícová, Pavla
Minakova, Irina 2016 Learner Autonomy in English classes at a Czech Secondary Technical School
Jettmarová, Zuzana
Složilová, Eva 2016 Analýza procesu čtení v moderní spisovné arabštině v testových podmínkách
Ondráš, František
Burešová, Hana 2017 Využití Feuersteinova instrumentálního obohacování pro rozvoj čtenářských strategií dospívajících s dyslexií
Saicová Římalová, Lucie
Němečková, Jana 2018 Integration of European and Global Issues into Upper-Secondary English Classes
Kasíková, Hana
Nepivodová, Linda 2018 Vlastními slovy studentů a podle výsledků testů: Smíšený výzkum porovnávající dva způsoby administrace testů
Betáková, Lucie
Píšová, Eva 2018 Pozitivní aspekty státní maturitní zkoušky z hlediska didaktiky AJ
Betáková, Lucie
Kulich, Karel 2019 Srovnání české a ruské deklinace podstatných a přídavných jmen se zaměřením na výuku češtiny pro cizince Hasil, Jiří
Kupka, Tomáš 2019 Teoretická východiska tvorby a hodnocení pracovních listů pro výuku cizích jazyků se zaměřením na španělský jazyk
Valeš, Miroslav
Vrběcká, Dagmar 2019 English for Medical Purposes: Activating Teaching Methods and their Influence on Vocabulary Acquisition
Valeš, Miroslav
Homolková, Kamila 2021 Vývoj verbální a neverbální komunikace dítěte s Downovým syndromem
Saicová Římalová, Lucie
Převrátilová, Silvie 2021 Proměny motivace k učení se češtině: pohled studentů v kurzech češtiny při studijním pobytu v ČR
Šebesta, Karel

 

Úvod > Studium > Doktorské studium > Didaktika konkrétního jazyka > Obhájené disertační práce (DKJ)