K 1. 3. 2021 proběhla změna na pozici zástupce ředitelky ústavu: namísto dr. Jana Chromého tuto pozici nově zastává dr. František Martínek.
Úřední hodiny sekretariátu se mění takto: úterý 10:00–12:00 (m. č. 19) a čtvrtek 10:00–12:00 (m. č. 414).
Upozorňujeme studenty, že vzhledem k epidemické situaci se mění termíny BZK (obhajoby i ústní zkoušení proběhnou 8. 2. 2021) a SZZK (obhjoby i ústní zkoušení proběhnou 27. 1. 2021). Termíny odevzdávání závěrečných prací se nemění. Zkoušení u BZK i SZZK (včetně obhajob) proběhne prezenčně, účast případných hostů bude zajištěna na dálku prostřednictvím programu MS Teams.
V termínu 23. 12. 2020 – 3. 1. 2021 se ruší úřední hodiny sekretariátu.
V pátek 6. 11. odpadají úřední hodiny sekretariátu z důvodu čerpání dovolené.
Úřední hodiny sekretariátu se v úterý 20. 10. (m. č. 19) z organizačních důvodů ruší.
Schůzka pro studenty učitelských studijních programů k portfoliím a pedagogickým praxím se uskuteční v pátek 16. 10. v 9:30 prostřednictvím platformy ZOOM. Odkaz pro připojení: https://cesnet.zoom.us/j/94075403776.
Studentský lingvistický workshop Žďárek se v roce 2020 vzhledem k epidemické situaci neuskuteční.
Výuka dr. Martínka z organizačních důvodů začíná až v týdnu od 5. 10.